سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/30
1:7 صبح

به خود آیید...

بدست الهام بانـــو

ای کسانیکه عزاداری حسینی را محکوم می کنید و بیهوده می انگارید، اگر چنین است پس چرا دشمنان اسلام آن را خطری برای خود می دانند و علنا اعلام می کنند که تا زمانیکه نهضت حسینی میان مردم ایران باشد، تلاش برای شکست آنها بیهوده است.

ای شمایانی که حقیقت را گم کرده اید‍؛ از شما می پرسم:

این مجالس عزای حسینی چه دارد که در همین ده شب اول محرم چنان شور و غوغایی در دل جوانان شیعه به پا میکند که نقشه ی شوم دشمنان را که یکسال برنامه ریزی و اجرا میکنند، به هم میریزد و آنها دوباره از نو می نشینند و دست به کار میشوند.

ای شما که شیعه را محکوم میکنید:

خوب چشمهایتان را باز کنید و در جهان نظاره گر باشید که چه کسانی مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده اند؟

در عراق اگر مقاومتی صورت میگیرد به دلیل وجود مبارک آیت الله سیستانی است و در لبنان وجود مبارک سید حسن نصرالله و در ایران که واضح است. نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ی ولایت است.

حال به کشورهایی بنگرید که شما آنها را تأیید میکنید، مگر نه این است که حاکمان آنجا در پشت پرده با دشمنان اسلام و مستکبران عیش و نوش ها دارند و اکثر مردمانشان از این موضوع شاد و مسرورند؟

وشما برای توجیه خودتان و آنها چنین بیان میکنید که در کشور های شیعی همه فقر است و جنگ و بیکاری و ...، و در کشورهای دیگر اسلامی همه اش پیشرفت است و تکنولوژی و ثروت .

من از شما می پرسم ؛ آنها این پیشرفت و تکنولوژی و ثروت در ازای چه بدست آورده اند؟ غیر از این است که ایمان و دین واقعی خود را داده اند، حقیقت را فروخته اند و با دشمنان اسلام هم پیمان شده اند؟

اخیرا هم شاهد بودید که چگونه قراردادهای چند میلیاردی را امضا کردند و چگونه اجازه دادند تا دشمنان اسلام به یک کشور اسلامی اهانت کنند. آیا این است آن برادری بین مسلمانان که حضرت محمد (ص) فرموده بودند. دیدید چه تشریفاتی برای استقبال جورج بوش اسلام ستیز انجام دادند؟ همه ی خیابان ها به یمن ورودش بستند که مبادا آسیبی به این تروریسم وارد شود. و این را میدانید که دوستی آنان تا به کجاهاست که اجازه داده اند نیروها و تجهیزات نظامی خود را علیه ایران -تنها کشوری که مقابل دشمنان اسلام علنا ایستاده- در خاکشان مستقر نمایند.

بعد که سفرها تمام شد، به خود آمدند که ای وای دوستی شان با دشمنان اسلام بیش از حد آشکار شده و باید کاری کنند، جلسه ای با خبرنگاران داخلی و خارجی ترتیب دادند و گفتند: ما با ایران هستیم و حرف آنها را قبول نداریم.

واقعا مسخره است.  من نمی دانم دانشجویان علوم سیاسی با چه امید و عشقی این رشته را دنبال میکنند در حالیکه سیاست بازیچه ی این و آن شده.

کمی خود آیید...

خواستم از وهابی ها و سلفی ها که دست نشانده ی انگلیس و آمریکا هستند و برای نابودی اسلام تلاش می کنند بنویسم اما وقت تنگ است.

اما یک نکته دیگر آنکه:

اگر ایران نبود و مقاومت مردم شیعه لبنان و از همه مهمتر اگر امام خمینی(ره) نبود که روز قدس را مطرح کنند، الان فلسطینی هم وجود نداشت.

این عرب های کاخ نشین را که می بینید؛ ترس از دست دادن موقعیت و همان دوستی های پشت پرده که اشاره کردم، جرأت نمی کنند که قدم از قدم بردارند و اگر گاهی هم اظهار همدردی ای میکنند برای این است که دوستیشان با دشمنان اسلام بر همگان آشکار نشود. اگر همه چیز دست اینها بود، بدون شک الان نقشه ی شوم «از نیل تا فرات» اسراییل عملی شده بود.

باز میگویم کمی به خود آیید...

 

اللهم عجل لولیک الفرج