سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/9/1
9:43 عصر

بسیج از دیدگاه من

بدست الهام بانـــو

 

 

  •          به نظر من بسیجی واقعی را تنها از قیافه و وضع پوشش نمی شود شناخت. غیر این باشد، مثل این است که بگوییم همه چادری ها یا همه مردانی که شلوار پارچه ای میپوشند، بسیجی اند. درست مثل وقتی که میگوییم " مرگ بر سلطنت طلب خارج نشین" این تفکر در ذهن عوام ایجاد میشود که هر کس خارج از ایران زندگی میکند، سلطنت طلب است؛ در صورتی که چنین نیست.
  •        در کنار همه ی دشواری ها و دام هایی که در جنگ نرم وجود دارد، یک خوبی هم می شود یافت و آن این که عمل کسی با ریا آمیخته نمیشود. تا زمانیکه یک چهره ی کاملا شناخته شده نیستی، فعالیتت، خوب بودنت و یا هدفت فقط و فقط برای رضای خداست و به دنبال پست و مقامی نیستی.
  •          مهم نیست که دستت به جایی بند نیست، یا اینکه عضو هیچ پایگاه بسیجی نباشی، یا اینکه این امکان برایت فراهم نیست که علنا در صحنه حضور داشته باشی و فریاد لبیک ات به گوش محبوبت برسانی، مهم این است که در خلوت خودت یک سرباز واقعی باشی. فعالیت کنی و مخلصانه برای رضای خدا بجنگی بدون هیچ چشمداشتی.
  •        هر ایرانی متعهد برای حفظ ایران و اسلام تلاش می کند و هدف اصلی زندگی اش را در این مسیر قرار می دهد. در هر کجای دنیا و تحت هر شرایطی که باشد. هر ایرانی متعهد که زمینه را برای ظهور مولایش هموار سازد و با همه قوا و تلاش می جنگد ، یک بسیجی است.

 

****************

1. به دعوت مهدیار.بسیجی به موج وبلاگی بسیج و بسیج واقعی این مطلب رو نوشتم.

2. از دوستان عزیزم نجوای شبانه ، سیمرغ ، کویر سبز، چشم های گریان و پلی دعوت میکنم به این موج وبلاگی بپیوندند