سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/5
3:24 عصر

در جواب یک دوست عزیز!

بدست الهام بانـــو

بسم الله النور

هنگامی که خبر شهادت علی-علیه السلام- را آوردند، پرسیدند: در کجا کشته شد؟

گفتند: در محراب مسجد‍؛ وقت نماز صبح

با تعجب پرسیدند: مگر علی نماز هم میخاند؟

تبلیغات و تهمت ها علیه علی-علیه السلام- چقدر هوشمندانه طراحی شده بود که هنگامی که علی (ع) در محراب به شهادت می رسانند می گویند: علی در مسجد چه میکرده؟ مگر علی اهل نماز بوده؟

 

تاریخ پر درد و رنج شیعه، این نامهربانی ها را زیاد به خود دیده. تهمت ها و افتراهای سنگین را زیاد شنیده، تحمل کرده اما برای حفظ اسلام خم به ابرو نیاورده.

این تهمت ها از همان ابتدا بوده تا اکنون و خواهد بود تا وقتی که یوسف زهرا بیاید. طلحه ها و زبیر ها هم زیادند...خیلی زیاد...

و اینها (طلحه ها و زبیرها) چنان عمل می کنند که تو گویی نماینده واقعی شیعه هستند. و برای همین است که شیعه ـــ شیعه نه کسی که نامش فقط شیعه است، نه کسی که فقط نمادی از شیعه دارد،بلکه شیعه واقعی مولا علی(ع) ، شیعه ای که حدیث ثقلین پیامبر اسلام- صلی الله علیه و آله و سلم- را آویزه ی گوش خود کرده، شیعه ای که فاطمه و بچه هایش را پاک میداند و از آنها اطاعت می کند ـــ و برای همین است که شیعه هر آدینه منتظر مولای خود،مهدی موعود (عج) است. دعا میکند که بیاید، بیاید تا حق شیعه را بگیرد؛ تا به خونخواهی برخیزد؛ تا عدالت بیاورد.

ان الله مع الصابرین

___________________________________________________

1. خدایا تو خود شاهد باش که من با اندک توان خود، هر کاری کردم تا اطرافیانم را از یک جانب نگری و دوری از حقایق، دور سازم، اما وقتی که کینه در دل باشد، خودت را هم بکشی باور نخواهند کرد. خدایا خودت، من و آنها را به راه راست هدایت کن.

                                                  آمین

2. طلحه و زبیر از یاران پیامبر (ص) و طرفداران علی (ع) بودند اما کم کم رنگ عوض کردند و جنگ جمل را بوجود آورند. نمونه ی این افراد اکنون در جامعه ایران اسلامی زیاد است.

3. دشمنی با شیعه همچنان ادامه دارد.


<      1   2