سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/3/28
5:23 عصر

سلام آقای موسوی!

بدست الهام بانـــو

آقای موسوی، من نه پیرو احمدی نژاد هستم ، نه پیرو شما و نه هیچ کاندیدای دیگر. من پیرو خط رهبری هستم. در انتخابات شرکت کردم چون رهبر فرمودند که عقلا و شرعا واجب است و به فردی که از نظر عقل و شعور خودم اصلح بود، رأی دادم. الان هم هر دستوری که رهبر دهد ، من با جان و دل می پذیرم. اگر این انتخابات را تأیید یا باطل کنند، اگر امر کنند دوباره پای صندوق های رأی حاضر شویم و حتی اگر بخواهند شما را به عنوان رییس جمهور بدانیم، برای من فرقی نمی کند. امر ،امر رهبری است و من با تمام وجود پذیرای اوامر ایشان هستم. اما شما چه؟ آیا فرمان مقام معظم رهبری را قبول کردید و اعتراضات خود را تنها از راه قانون پیگیری کردید؟ آیا بعد از اینکه رهبری از شما خواست خود را ار آشوبگران جدا کنید، علنا تبری جستید؟ یا خانم ها فایزه هاشمی و زهرا رهنورد را در جمع هواداران خود در خیابان و دانشگاه فرستادید تا آنها را تحریک کنند و بخواهند که به تظاهرات غیرقانونی خود ادامه دهند؟

آقای موسوی چه کسی بود که هنگام تبلیغات در جمع مردم میگفت ولایتمدار است و تابع امر رهبر است؟ چه کسی بود که میگفت آمده ام تا قانون را اجرا کنم و مخالف قانون گریزی هستم؟ چه کسی بود که میگفت آمده ام تا از عزت ایرانی دفاع کنم؟ میخواهید بگویم الان عزت ایرانی چگونه بازیچه قرار گرفته؟ هنوز یک هفته هم نشده. لازم نیست توضیح دهم.فقط کافی است کانال های بی بی سی ، سی ان ان، وی اُ اِی ، الجزیره و ... ببینید تا متوجه شوید عزت ایرانی چگونه مورد تمسخر بیگانگان قرار گرفته است. البته هر چند شما خود بهتر آگاه هستید ؛ چراکه خوراک این رسانه ها را خود فراهم میکنید . آیا عزت ایرانی از دیدگاه شما این است؟؟؟؟؟؟ چرا وقتی که اوباما از حامیان شما و اغتشاش گران دفاع کرد یک جواب محکمی ندادید که آنها حساب کار خود بکنند و فکر نکنند که در ایران دو دستگی است؟ چرا وقتی گفتند اگر موسوی بیاید آیت الله خامنه ای منزوی میشود ، حرفی نزدید که ثابت کنید فرزند این انفلاب و نظام هستید؟ خط مشی شما را چه کسی تعیین می کند؟ شما که افتخار خود این میدانید که آمده اید تا اندیشه های امام را پیاده کنید آیا فراموش کردید که امام درباره خشنودی بیگانگان از ما چه فرمود؟ آیا شما خنده و شادی آمریکا و اسراییل و اروپا از شیرینکاری هایتان واقعا نمی بینید یا چشم های خود را بسته اید؟

آقای موسوی نگاهی به دور و بر خود بیاندازید. چه کسانی اطراف شما را احاطه کرده اند؟ اکثر هواداران شما از چه طیفی هستند؟ هیچ میدانید هواداران شما در اروپا مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مقابل هزاران عابر غیر ایرانی می ایستند و در یک دستشان پرچم شیر و شمشیر است و در دست دیگرشان کاغذ سبزی که به انگلیسی بر روی آن نوشته شده " رأی من کجاست؟"

اینها که اساسا با انقلاب و نظام مخالفند چه سنخیتی با شما میتوانند داشته باشند؟

آیا میدانید هوادارانتان چادر از سر زنهای این مملکت می کشند؟ آیا میدانید الله اکبر هواداران شما ، انسان را یاد جنگ صفین می اندازد؟

آقای موسوی، اگر شما آقای هاشمی رفسنجانی و خاندان ایشان را پاک و منزه میدانید، پس از چه هراس دارید؟ بگذارید احمدی نژاد مدارک خود را بیاورد اگر دروغ باشد که شما راحت تر میتوانید درغگو بودن وی را ثابت کنید؛ و اگر چنین نیست، شما باید موضع خود را مشخص کنید که طرف مردم هستید یا طرف زر و زور.

میدانید بعضی از همین طرفداران شما تا چند وقت پیش دل خوشی از رفسنجانی هم نداشتند اما اکنون به هوای بر اندازی نظام حاضرند شعار " هاشمی هاشمی حمایتت میکنیم را سر دهند"؟

آقای موسوی میخواهید بگویم چرا شما از نتیجه انتخابات شوکه شدید؟ البته هر چند که قبل از انتخابات از این موضوع آگاه بودید. شما نذرها و دعاهای مردم را در حسابها و آینده نگری هایتان نیاورده بودید. مردم عقل دارند و با عقلشان تصمیم میگیرند نه با تعصب و جهالت.

آقای موسوی شما حتی به مردم مملکت خود هم توهین کردید و فکر کردید ایران همه ی آن چند نفری هستند که به بهانه ی شما خود را به خیابان می ریزند.

آقای موسوی من به شما شک دارم... شک دارم که انقلابی باشید... به شما شک دارم که دلسوز نظام باشید. آقای موسوی برگردید به اسلام.

من از شما نمیگذرم و نمی بخشم که اینگونه آبرو و حیثیت ایرانیان را به بازی گرفتید و اینگونه به دشمنان این مملکت و نظام فرصت دادید تا هر غلطی که دلشان میخواهد بکنند.

خدا جای حق نشسته... شما را به خدا واگذار میکنم.